Oblikovanje&urejanje spletnih strani / Designing&editing websites

Marko Jezernik Online Gallery

I have been online for quite some time now. Recently, I made the decision to make a gallery on the Internet in which I would, in a slightly different way, represent my art works. Multiannual testing of websites where art works can be presented led me to certain lessons that helped me to decide on how to put MJ Online Gallery on the Internet. My intention is, to obtain visitor as much current information about my work as possible. Of course, there is always a possibility of choice for one that appreciate my art works.

Ze kar nekaj casa sem prisoten na spletu. Pred kratkim pa sem sprejel odlocitev, da naredim na spletu galerijo, v kateri bom na malo drugacen nacin predstavil moja umetniska dela. Vecletno testiranje spletnih strani na katerih lahko pokazes svoja dela me je pripeljalo do dolocenih spoznanj, ki so mi pomagala pri postavitvi MJ Spletne Galerije na  Internet. Moj namen je, da ponudim obiskovalcem najaktualnejse informacije o mojem umetniskem ustvarjanju. Seveda pa obstaja vedno moznost izbire za tiste. ki cenijo moja umetniska dela.

MJBiodiversity

Wellcome on the  website… Biodiversity, also biodiversity or alien biodiversity, is the degree of diversity of all life forms in a given environment, be it an ecosystem, a biome, or the entire Earth. Biodiversity refers to species, their genetic traits and ecosystems.

Dobrodošli na spletni strani … Biotska raznovrstnost, tudi biološka raznovrstnost ali s tujko biodiverziteta, je stopnja raznolikosti vseh oblik življenja v nekem okolju, bodisi ekosistemu, biomu ali celotni Zemlji. Biotska raznovrstnost se nanaša na vrste, njihove genetske lastnosti in ekosisteme.

Our mission…  Naše poslanstvo…

Information Providing & Tools ( IP&T ) / Nudenje Informacij & Orodij ( NI&O )

MePZ Georgios Piran

MePZ GEORGIOS, je skupina več kot 20 pevcev, ki so se v letu 2013 organizirali kot Društvo MePZ Georgios Piran. Društvo GEORGIOS Piran, nadaljuje uresničevanje začrtane programske usmeritve in vizije zbora. Imamo dobro strokovno vodstvo in glasbeni repertoar zbora se dopolnjuje in postaja vedno bolj pester. Repertoar obsega sakralne in posvetne skladbe tujih in slovenskih avtorjev – Tartini, Mozart, Hayden, Adamič, Fajon, Grbec…  Posebno pozornost pa posvečamo priredbam iz zakladnice istrskih in primorskih ljudskih pesmi.

About Marko Jezernik

I'm running Online Art Gallery presenting my artworks / paintings, fused glass, art furniture, catalogues and books.. / Aditional activities: Art Promotion & Consulting, Mentorship, Webpage administration&editing... Biodiversity - Owner & Editor https://mjbiodiversity.wordpress.com/ Geopolitics ABC - Owner & Editor https://geopoliticsabc.wordpress.com/ Choir Georgios Piran - Markoting&PR /singer in choir/ https://choirgeorgiospiran.wordpress.com/news/
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment